HTML

MandyLove Blogja

Ez a blog néha az érdeklődési köröm körül fog forogni, de belesűrítem a mindennapjaimat is. (:

Friss topikok

Linkblog

Blog

Hail Tyranny 2011.04.07. 18:44

 Úgy gondoltam újrakezdem a blogolást. Szóval, Nóra vagyok. Rosszabb esetben hívatsz Nórinak. A Mandy-t jobban kedvelem :)

Budapesten élek születésem óta. Itt is járok iskolába. Alapvetően nem vagyok egy buta diáklány. Szeretek érdekességekről olvasni, művelődni, új embereket megismerni. Nincs átlagos kinézetem, sőt, unnám is, ha az lenne. Ez abban merül ki, hogy 'dark', illetve valami hasonlónak kategorizálnám magam. Középhosszú fekete hajam van, kék szemem. 175 cm körül mozgok, vagyis nem vagyok egy alacsony lány, különösebb problémáim is adódtak belőle éveim során. Mindemellett iszonyatos vékony alkattal rendelkezem, és egy kg súly nem jön rám. Zenei téren aránylag tágnak érzem magam, hallgatok , metal-t, goth-ot, industrial-t, black metal-t. Ha együttesekről, előadókról van szó akkor pedig: Anorexia Nervosa stb. Németül beszélek, angolul csak kicsit.

Végezetül pár kép rólam: 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hailtyranny.blog.hu/api/trackback/id/tr732807780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása