HTML

Váh.. :/

Hail Tyranny 2013.03.09. 20:11

Annyira egyhangú a kedvem mostanában, pedig én aztán életvidám szoktam lenni. De mostanában nem.. :( 

Annyira szeretnék mindent rendbehozni.. nem is tudom, hogy én rontok el sok mindent, vagy ennyire betalálnak engem a rossz emberek? 

Egyre inkább úgy érzem, én taszítom el magamtól az embereket.. úgy érzem, véget ért egy fontos barátságom.. és azt sem igazán értem miért..

Rengetegszer teszem fel a kérdést.. ennyire rossz ember lennék? :/

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hailtyranny.blog.hu/api/trackback/id/tr755125117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása