HTML

MandyLove Blogja

Ez a blog néha az érdeklődési köröm körül fog forogni, de belesűrítem a mindennapjaimat is. (:

Friss topikok

Linkblog

Változások

Hail Tyranny 2012.11.27. 19:27

Nos, mondhatni, egy új időszak vette a kezdetét.. 'a múlt sérelmeivel felvettem a harcot'. A napokban beteg vagyok/voltam, valamilyen úton módon elég erős fejfájásom van.. :/ A hétvégén volt kedves uramék lemezbemutatója, igaz, ezalatt is betegeskedtem, de ettől függetlenül egy jó koncert volt :) Kicsit szomorkásak voltak a napjaim mostanában több okból..legfőképp családi gondok. Azonban a tanulással egész jól állok, lényegesen sokat javítottam a tavalyi évhez képest. Teszek fel pár képet, mert most ahhoz van kedvem :))

Legjobb barátosnémmel, Korival mozizásunk után

Egy jó kis este :))

<3 <3 Drága egyetlenem koncert közben :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hailtyranny.blog.hu/api/trackback/id/tr904930392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása